Quality Matters: From Clinical Care to Customer Service

Raj Rattan

Descripción rápida

This unique book considers the concept of quality as it relates to the provision of dental care.

Disponibilidad: En existencia

€ 42,00 (IVA incluido)

Sea el primero en opinar sobre este producto

Quality Matters: From Clinical Care to Customer Service

Doble click en la imagen para abrir/cerrar

Alejar
Acercar

Más vistas

Detalles

This unique book considers the concept of quality as it relates to the provision of dental care. For the author’s purposes, quality is defined in relation to the process of care, the service given, the people delivering the care, and the environment in which the care is provided. In each of these various facets of dental care, the author considers the process of measuring, assessing, improving, and monitoring quality and its impact on the way we work and live.

Información adicional

Precio € 42,00
issn No
Año de publicación 2007
Autor Raj Rattan
Edición No
Nº de páginas 176
Nº de ilustraciones 71
Formato de encuadernación No
ISBN 978-1-85097-100-9
Idioma Inglés

Etiquetas del producto

Use espacios para separar las etiquetas. Use comillas simples (') para frases.

Utilizamos cookies para ofrecer a nuestras visitas una experiencia transparente y cómoda a la hora de navegar por nuestra página web. Si continúa navegando, consideramos que acepta el uso de cookies. Más información sobre cookies
x